Poluje ten, kto hoduje

Mam ogromną przyjemność zaprezentować Koleżankom i Kolegom ulotkę, przesłaną mi przez Kolegę Jerzego Dziedzica z Gdyni, myśliwego z wieloletnim stażem i wielkim zaangażowaniem w ochronę przyrody. Ponieważ nieobce mi są problemy liczebności zwierzyny drobnej, zainteresował mnie jego apel do Kolegów oraz bardzo profesjonalnie opracowana ulotka. Kolega Jerzy postanowił zająć się hodowlą zająca dla celów zasilania dzikiej, ciągle zmniejszającej się populacji. W gronie mojej rodziny i znajomych bardzo dużo jest rozmów na temat założenia podobnej hodowli kuropatw, w związku z tym bardzo liczę na współpracę z Kolegą i wsparcie doświadczeniem i wiedzą!

Za zgodą autora zamieszczam ulotkę, oraz adres e-mail – można do Kolegi śmiało pisać i dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat hodowli dzikiej zwierzyny!

Niestety ograniczenia rozmiaru zdjęć na onecie nie pozwalają mi zamieścić większego obrazka… Wkrótce wrzucę więc ulotkę do osobnej galerii po lewej stronie tekstu, gdzie będzie można obejrzeć ją w wyraźniejszej wersji!

Jerzy Dziedzic – mysliwy50@interia.pl

Darz Bór!

Komentarze