Piątek Trzynastego

Dla kogo piątek trzynastego pechowy, dla tego pechowy – z pewnością pechem poszczycić się mogą administratorzy i zwolennicy paskudnej strony Facebook-owej, „Nienawidzę Myśliwych”, o której już kiedyś pisałam. Strona ta bowiem z dniem dzisiejszym została zlikwidowana przez administrację portalu Facebook z powodu nękania i szerzenia nienawiści. Dzięki, Facebook’u!
Naturalnie natychmiast powstały popłuczyny po NM, ale jeżeli zamierzają nadal prowadzić kłamliwą retorykę szkalowania i oczerniania, kłamstw i manipulacji, muszą liczyć się z kolejnymi zgłoszeniami.

Dla Bloga „Jagermeisterin” piątek 13-tego okazał się wielce łaskawy – oto dziś dołączyłam do jakże zaszczytnej Loży Kultowej na Onecie i znalazłam się na stronie „Znani Blogują”. Jak dla mnie, żuczka biednego i prochu marnego, jest to wielkie wyróżnienie. Nie byłoby go, gdyby nie Wasze wejścia, Wasze głosy na Blog w konkursie „Blog Roku”, gdyby nie Wasze zainteresowanie moją stroną na Facebook’u. Nie miałabym po co pisać, gdybyście Wy tego nie czytali, nie komentowali, nie odpisywali do mnie – i publicznie, w komentarzach, i na priv – co zresztą jest dla mnie ogromnie przyjemne i miłe. Zapraszam Was po więcej, bo, jak zawsze powtarzam, ja się dopiero rozkręcam! Zapraszam Was do zapraszania znajomych, Koleżanek i Kolegów, sympatyków, lubiących po prostu poczytać coś interesującego, szukających informacji o łowiectwie. Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie i mobilizujecie mnie nierzadko do kolejnego wpisu, do poruszenia jakiegoś tematu, do nowego tekstu… Blog zadziałał jak fenomenalna machina, która w końcu sama generuje wenę dla moich dalszych prac – DZIĘKI WAM!

Jeżeli macie uwagi, chcielibyście czegoś więcej, macie fajny temat do rozgryzienia – podrzucajcie, ja czekam i jestem wielce otwarta na propozycje ;) 

Szampan otwarty, świętujmy Piątek Trzynastego!

Darz Bór!

Komentarze