Jagermeisterinowy Jubileusz!

Dziś obchodzę bardzo radosny jubileusz – niniejszy blog,
Jagermeisterin.blog.onet.pl, ma już 5 lat!
Kiedy w 2010 roku publikowałam pierwszy wpis, nie podejrzewałam nawet, że zdobędzie on taki rozgłos i przyciągnie uwagę tak wielu osób. Nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie chciał publikować moje teksty (a tych jest, ku mojej wielkiej radości, coraz więcej), że będzie chciał zaprosić mnie do prowadzenia imprez, że zaproponuje mi testowanie swoich produktów i pisanie ich recenzji… Krótko: nie spodziewałam się, że blog zapewni mi tak wiele nowych znajomości, w tym takich przeradzających się w przyjaźnie, otworzy mi tak wiele drzwi do rozmaitych instytucji i wydarzeń. Po raz wtóry kłaniam się Wam w pas i serdecznie dziękuję, bo tylko Wasze zainteresowanie, uznanie, życzliwość, chęć podjęcia ze mną współpracy i serdeczność, jaką mi okazaliście, zaprowadziły mnie w to miejsce, w jakim teraz się znajduję. W podziękowaniu wznoszę toast za pięć lat z Wami, życząc nam wspólnych, kolejnych co najmniej pięćdziesięciu pięciu! Wasze zdrowie!
Wesoły toast to jednak nie wszystko. Z okazji 5-tych urodzin mojego bloga chcę, trochę na bakier z tradycją, dać Wam od siebie jakiś prezent. W związku z tym ogłaszam szybki KONKURS wiedzy o Jagermeisterin – poniżej znajdziecie listę pytań dotyczących tego bloga oraz jego Autorki, na prawidłowe odpowiedzi czekam do 31 stycznia  do godziny 23.59 (będzie trzeba troszkę „pogrzebać” na stronie i w archiwum), a nadsyłać je proszę na adres e-mail: dajrota@wp.pl
Wyjaśnienie: „Autorka” wymieniana w pytaniach to nikt inny, jak tylko ja, tak zwana Dajrota, z dowodu Dorota Durbas-Nowak. Blog wymieniany w pytaniach to jagermeisterin.blog.onet.pl. Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdują się na blogu, chociaż czasem wymagają „wyjścia” z niego na inną stronę, do której odnośniki podane są we wpisach lub innych linkach na blogu.
Spośród osób, które udzielą prawidłowych odpowiedzi, Zmora wybierze Zwycięzcę – losowania nie wolno przeprowadzać bez oszałamiającej biurokracji i szeregu upoważnień i zezwoleń, zatem niezbędny jest bezstronny Juror-analfabeta, Zmora zaś zna jedynie cyrylicę, w dodatku i tak niedokładnie ;)
Kto chętny, niech nadsyła odpowiedzi – nagrody już się tworzą! Powodzenia!
Pytania Konkursowe:
1. Z jakim stowarzyszeniem od 2012 roku związana jest Autorka bloga?
2. Kiedy i gdzie ukazał się pierwszy wywiad z Autorką bloga i z jakim konkursem był związany?
3. Wymień dwa tytuły czasopism, w których ukazały się artykuły Autorki.
4. Jak nazwany został na blogu bieżący rok 2015?
5. Jaki tytuł miała prelekcja wygłaszana przez Autorkę w trakcie 5. Międzynarodowych Targów Łowieckich EXPOHunting w 2014 roku?
Nagrody będą skromne, ale będą ;) Powodzenia w konkursie i niech Wam Bór obficie Darzy!

Komentarze