Rok Różowych Łowów

Witam Was wszystkich serdecznie w Nowym Roku!!!
Na początek chcę Wam podziękować za to, że ze mną jesteście. Dziękuję za odwiedzanie strony, za Wasze miłe komentarze, gdy spotykamy się osobiście, za wszelkie propozycje tematów i uwagi. Dziękuję Wam za tę cenną dozę zaufania, którą mnie obdarzacie. Jestem Wam wdzięczna za polemikę, za to, że nie zgadzacie się ze mną, że zamiast mruczeć to pod nosem, potraficie napisać lub powiedzieć mi to osobiście. Bez Was ta strona nie miałaby najmniejszego sensu! To Wy nadajecie go mojej pracy, za co na zawsze pozostanę Wam wdzięczna.
róż1Rok 2015 chcę czynić rokiem lepszym, niż poprzednie. Niekoniecznie dla siebie, chociaż mam wielką nadzieję, że przy okazji i na mnie spłynie satysfakcja i radość z wykonanej pracy. Dlatego też Jagermeisterin wchodzi w 2015 rok jako w Rok Różowych Łowów – będziemy polować intensywnie i, liczę na to, skutecznie.
Póki co ten enigmatyczny opis musi wystarczyć, ale niebawem wszystko stanie się dużo bardziej jasne i klarowne, a Wy zdecydujecie, czy wchodzicie w to i też chcecie zapolować „na różowo”.
Niech w roku 2015 ostrzegawczy RÓŻ zastąpi ostrzegawczy pomarańcz, a łowy będą bezpieczne i owocne.
Darz Bór!

Komentarze