Darz Bór!

Jak to zwykle bywa, najtrudniej jest zacząć… Bo sama nie wiem, od czego. Może od przedstawienia się? Otóż, moi Drodzy, jestem Dajrot, czyli Dorota Durbas-Nowak, lat mam 23, pochodzę z Krakowa, a od A.D. 2006 jestem myśliwym. Informacja ta jest niezwykle ważna, gdyż właśnie o myślistwie ma być mój blog. Ale nie myślcie sobie, że o takim zwykłym myślistwie, bo nie codziennie czyta się (a szczerze mówiąc jeszcze mi się przeczytać nie zdarzyło) o myślistwie widzianym okiem kobiety, czynnie w nim uczestniczącej. Poluję w Wojskowym Kole Łowieckim Nr 171 w Krakowie, podobnie jak mój Tata i Mąż, a już na dniach dołączy do naszego grona także mój młodszy brat.


Jak wiadomo, mężczyźni i kobiety różnią się od siebie, toteż spojrzenia na łowiectwo muszą mieć nieco różne. Zadaniem mojego bloga jest przybliżenie Kolegom babskiego, a przede wszystkim mojego subiektywnego patrzenia na naszą wspólną pasję. Będę się starała opisywać tutaj polowania, na których byłam i będę, wrzucać ciekawe informacje, warte uwagi zdjęcia, linki, a także swoje przemyślenia na temat łowiectwa i wszystkiego co z nim związane. Liczę, że będziecie mnie odwiedzać i konstruktywnie komentować moją działalność!


Darz Bór!

Komentarze